Arkadaşlar hamileliğimden beri kafamdan her şeyin olumsuzunu düşünmeyi atamıyorum nolur bir öneri verin bişeler söyleyin İYİ DÜŞÜN İYİ OLSUN diyorlar ama en fazla 1 gün sonra yine aynı..özellikle yalnızken hep bebeğim sakat olcakmış doğuşta amansız hastalıklı doğcakmış yok benim ağrılarım var kesin hastayım bebeğime geçecek vs vs belim ağrıyo neden bu kadar ağrıyo sırtım ağrır neden böyle kolum ağrır bak kimsede olmuyo bi bende böyle vs vs.. bebeğime birşeyler alıcam 5,5 aylığım ya ölürse bunları naparım bakar bakar ağlarım diye elim bir şeye gitmiyor hastanede her şey normal bir sürü kan tahlili yaptırdım hepsi iyi bebeğimin detaylı ultrason ikili test temiz ama ben bunu aşamıyorum 🙁 niye böyle buralarda okuduklarımız mı etkiliyor geçmişte yaşadıklarımız mı nedir bu böyle 🙁