başıma gelen kaçinci olayim acaba
merhabar hamile kaldigimdan beri o kadar cok sikinti yasadim ki hersey hamileligime saklanmis gibi adeta kis mi enfeksiyon mu 2 kere dusuk tehlikesi mi tekrarlayan bir suru sey simdi de hemoroit sorunum cikti bugun canim cok yaniyodu pisik oldum falan sandim az once lavaboya gidim kontrol ettim kendimi makatta disari cikan memeler gordum canim cok yaniyo ve kalir mi diye cok korkuyorum napcam bilmiyorum var mi bu sorunu yasayan aranizda ?