Deletedmom0990 Bence lazer epilasyon çok güzel bir şey ve kesinlikle verilen paraya değiyor. Müthiş bir rahatlık. Ancak düzgün bir yere yaptırmakta fayda var. Ben önceki senelerde Medicana Ankara’da medikal dermatolojiye yaptırmıştım ama şu an ekipleri yok sanırım. Sıradan güzellik salonları lazer başlığı pahalı olduğu için zamanında değiştirmeyebiliyor, başlık atış yapıyor gibi görünse de etki etmiyor ve bazı seanslara boşuna para veriyorsunuz. Bazıları inanılmaz paragöz. Maalesef böyle bitti bitiyor diye binlerce lira para kaptıran ve yıllarca giden arkadaşlarım oldu. Ciddi bir yer seçmenizi öneririm.