Dün geceden beri sol kasığımda ağrı var bastırınca da açıyor bugün acile gittim nst de sancı çok az çıktı zaten adet ağrısına da benzemiyor bazen çok şiddetli geliyor ama hiç geçmiyor hafiften hafiften sürekli devam ediyo hareketlerimi zorluyor egilemiyorum yürürken bile çok acı veriyor sizce doğum sancısı mıdır ? Yarın kendi doktoruma gidicem. Benim gibi bı durum yaşayan var mı ??