Esmeler Bugün 39+4 oldum. Yarım saat önce belime bıçak saplanması gibi bi ağrı girdi geçti. Ardından ritimli bi şekilde ağrı girip çıkmaya devam etti. Çok şiddetli bi ağrı değil ama girip çıkıyor. Fakat kasıklarımda hiç sancı yok.Sizce yalancı sancı mıdır
rabia22 Esmeler bende 39+4 oldum ve dün uzun süre ağrım vardı hareket ettikçe normal geliyor durdukça dinlenmeye çalıştıkça baskısı artıyordu ılık duş ve biraz yürüyüş hareket halinde olmak falan iyi geldi sonrasında uyudum bile bazen yalancı kasılmalar olabilirmiş sizde deneyin geçmezse hala doğumun da habercisi olabilir sonuçta artık sona geldik 💁🏻♀️
Feyza_Anne Sancıların arasında kaç dk var süresini tutmalısın beş dk düştüğünde doktora gitmelisin sona gelmişsin artık yalancı sancı olmaz artık gibime geliyo
rabia22 Esmeler bu yorumunu yeni gördüm benimde geçti bakalım yarın tatil eşim içinde o yüzden bugün de dursun istiyorum bi yandan dün gece bende çok panik yapmıştım doğar sandım ama geçti gitti yorgun düşüp uyudum sonunda hayırlı vaktinde sağlıkla sıhhatle doğsunlar inşallah diyorum yine 🙈🤗
Esmeler rabia22 bende uyumuşum sancılarım da kesilmiş 😃 insan beline bıçak saplanması hissine sevinir mi yani ☺️ Ama sanırım artık doğurmak istiyorum ondan 😃
rabia22 Esmeler bilmem durdu durdu bari 2020 ye mi girse diyorum bazen 🙈 1 günle sene değişecek resmen
Esmeler rabia22 eğer 2020 de gelicekse ben bi kaç gün daha beklerim 😃 sorun değil. Korkum 41i de doldurup sezeryan ya da suni sancı arasında seçim yapmakta 😑
rabia22 Esmeler bol bol egzersiz yapıp yürüyüş yapın hurma yiyin doğumu kolaylaştıran şeyleri yapın ben merdiven inip çıkıyorum en çok zaten bu ara yerimde duramıyorum inşallah sağlıkla sıhhatle kolay ve normal bi doğumla kucağımıza almak nasip olur 🤗 kesiksiz dikişsiz normal doğum yapanlar bile var özeniyorum cidden bakalım bizim nasıl olacak 🙈