Ilknur_emin Kızlar kalçamdan bacağıma vuran bir ağrı var zor adım attırıyor 33+4 uz bu arada yaşayan var mı neden böyle olur yarın hastaneye gidicem inşallah
Mavi_ Ilknur_emin bnde de oluyor o magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor dedi doktor sade soda iç flan demişti iyi geldi cidden çoktandır agrısnı cekmiyorum
Mervee58 Ilknur_emin benimde kasık batmam oluyodu yürüyemiyordum bile kalsiyum ilacı ve d vitamini içeren ilaç verdi doktorum çok şükür geçti ama çok zor bi durum anlayabiliyorum🤦🏼♀️
Gzd_ Ilknur_emin ters hareket yaptıysan kasın gerilmiş olabilir zaten hassas vücûd oda çok ağrı yapıyor ne zamandır sürüyor o önemli 2,3 gündür çekiyorsan doktoruna danış mutlaka
Mavi_ Ilknur_emin walla ben ilk zamanlardan 30. Haftaya kadar cektim sonra soda iyi geldi 🙏🏻Bende 33+3 haftalığım. İnsallah iyi gelen birsey bulursn çünkü agrısı çok zor
Ilknur_emin Mervee58 yarın sorayim hem kan hem.magnezyum kullanıyorum şimdilik belki ekstra ilaç verir canım teşekkür ederim
Ilknur_emin Gzd_ aslında temizlik yaparken falan da dikkatli yapıyorum ama yaklaşık 1 haftadır ara ara giriyor eşim evde olmadığı için gidemedik hasteneye yarın gidicem inşallah
Nurersel Bende de aynı Ağrı var siyatik teşhisi koydu dr hamilelikte görülen bi rahatsızlıkmış en iyi gelen şey masaj ben aylardır çekiyırum bu agrıyı😔
Susam54 Nurersel bende daha 9 haftalık hamileyim 3 hafta önce falan kalçanın tam ortasından giriyo bacağıma kadar ve bir süre basamıyorum hala sızı sızı aynı geçmiyor 😞
Nurersel Ilknur_emin tabiki tamamen geçirmiyor ama uyumadan önce eşim sağolsun masaj yapıyor o baya bi hafifletiyor