HanifeOkutan Sevginin_annesi asla giyilmeli değil sargılı korse almanız gerekir. Çünkü baştaki karnınız çok büyük oluyor o yavaş yavaş küçülüyor kendinize göre küçültmeniz gerekecek. Giyilmeli olanlar darlıyor patlıyor. Zaten doğumdan sonra giyeceksiniz Ya günde kırk kere çıkartıp hava almak isteyeceksiniz çünkü vücut hala şiş insan daralıyor o yüzden sargı şeklinde olanları tercih edin göğüs altı karın yeterli boyu onların
HanifeOkutan Sevginin_annesi kancalıları da almayın dediğim gibi gün içinde defalarca çıkartıp oh beeee diyeceksiniz 😊💕 en iyisi cırtcırtlı olanlar 😊😊 marka adı veremiyorum iç çamaşırı satan bir mağazadan hem lohusa kıyafetimi hem de korseyi almıştım
TahaninAnnesi Ben Ten marka korse aldim. Daha bir kac farkli marka korse kullanmis ve nisanda dogmus yapmis yakin bir arkadasimin tavsiyesi uzerine. Tabi henuz kullanmadim bebegimi bekliyorum su an😊
MerveMi Yamuna korse aldım. Uzun araştırmalar sonucu ben en çok ona güvendim açıkçası. Yeni sipariş ettim gelmesini bekliyorum.
MerveMi Oyku10- yok yapmadım ama 2 hafta içinde yapmış olacağım o yüzden hemen alayım kenarda dursun istedim