Herkese Merhaba öncelikle allah hepinize sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasıl Etsin ben 38+1 deyım bugün kontrolüm vardı gittim. Çatal muayene sıne baktı doktorum 4 santım açılman var dedi ilk gebeliğim tecrübem yok burda insanların yazdıklarıyla bir seyler öğrendim yatiş yapmak istedı ben Kabul etmedım çünkü sancım yoktu sabah 7 de yatışını yapıp Doğuma almam gerek dedi beni sabah ne beklıyor bilmiyorum korku hecan sımdıde sancım basladı ne olur dua eden bana 🙏🙏