Zeh1 Merhaba hamişler ben hamilelikten dolayımı bilemiyorum ama çabuk sinirleniyorum sizdede böylemi yani işime karışan insanları normalde de kaldrmazdım ama bu süreçte daha hassasım fazla kafama takıyorum birde
Cisem-22 Zeh1 evet bende sinirlenıyorum gereksiz yere stres oluyorum kendı kendıme kuruyorum ergenlik döneminde gibi hissediyorum bazen😄
Gamze0144 Zeh1 bende aksine fazla sakinlestim duruldum.ikinci gebeligim ondan midir bilmiyorum.o eski stresli agresif hallerim kalmadi pamuk gibi oldum😊😊😂
Happyprincess Zeh1 normal canım bende senin gibiyim. Kaynanamlar burdaydi hiç zararları yoktu ama gözüme batıyorlardı yemek yeseler deliriyordum. Kuzenim de hamileyken sinirliymis herşey batıyo gözüme derdi. Inşallah geçecek. Hoşlanmadığın kişilerle de bi süre görüşme boşuna stres yaşama
Zeh1 Sizce stresten nasıl uzak durablirim eşimin arkadaşları öZellikle hiç hoşlanmadığım insanlar ve ben bu durumu çok kafama takıyorum
Asyaamavii Bende herşeye ağlıyorum aksine daha mutlu bi insan oldum herşeye gülüyorum ama aşırı aşırı duygusal oldum sanki gözyaşlarım tetikte bekliyor bisey olsun hemen pıtt akiyor😂😂
Zeh1 Happyprincess kesinlikle bundan sonra aynı ortama girmeyi çok düşşnmüyorum inşallah gerekmedikçe
Asyaamavii Zeh1 anladığım kadarıyla eşinin arkadaş ortamından hoslanmiyosun .seni çok iyi anlıyorum eminimki biseylerini görmüşsündür kafana takma kadınlığını köy ortaya eşinde cok hevesliyse onların ortamına onu keyfine brak ama gözün üstünde olsun kavga etmenin canini sıkmanın hic bir faydası olmayacak çünkü
MinnieMouse Ben de yasiyorum, bir anim bir animi tutmuyor. Esim de bazen ustesinden gelemiyor. Anlam veremedigi icin ondan uzaklastigimi dusunuyor. Diyemiyorum idare et diye.. Cekilecek gibi degilim cunku biliyorum. Fffff 😔
Slnbsr Zeh1 benm ağlamam hiç olmadı ama gereksiz, çok bilmiş ve saçma konuşanlara tahammülüm yok. O an dalasım geliyo saçmalayınca
Zeh1 Slnbsr yemin ederim aynı ben çok bilmiş davranıp insanların işlerine burunlarını sokan kişilerden nefret ediyorum
_9297_ Zeh1 evet canım aşırı sinir yanlış anlama duygusallık fln birbirine karışıyor buda bütün horminarimizin yer değiştirmesi denmiş galiba 😏😊
3yavruannesi Zeh1 benım 2 gebelıg imde boyleydı yapı olarak zaten gergin cabuk sinirlenen biriydim gebelıkte offf offf olmustu ama oglum dogdu sureklı aglayan hzuursuz sakınlestırılemeyen geegın bı bebwktı kı bu 3 yasına kadar devam etti yanı bebegı ınanılmaz etkiliyor bu bence daha sakın kalmaya calıs cevreden uzaklaştır geren insanları yada sen uzakkas cunku bebek gercekten stresli doguyor
Zeh1 3yavruannesi ya ozaman kesinlikle beni geren ortamlardan elimden geldiğince uzak duracam inşallah