bilaloguzunannesi aytii günümüz aynı patateslik de son gün 17 haftalık olduk oğlum olacak Rabbim sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah biz hiçbirşey almadık nisanda başlayacağız
aytii bilaloguzunannesi dolma biberliğimiz kutlu olsun öyleyse 😊 ben ufak tefek şeyler için nisanı beklemeyi düşünmüyorum büyük parçaları izne ayrıldıktan sonra sakin kafayla halletmeyi düşünüyorum ama ufak tefek başlayacağım ocak ayında
Melikekrtc1 EbruIrmakAhmet bizde çok şükür patates oldukk 🙈 alışverişe henüz tam anlamıyla başlayamadım. Biraz son aylara bırakmayı düşünüyorum. Yakın çevremiz de bi kaç kötü örnekler olunca Allahım korusun 🤲
EbruIrmakAhmet Melikekrtc1 öyle düşünme canım ya Allah korusun o zaman hiç bişeyin garantisi yok zaten bütün alışveriş yapılmaz bu haftalarda ama yavaş yavaş bişeyler alabilirsin sonra maddi manevi daha çok yorar