Anneolmak_ riskli gebeler tetanoz aşısıyla zaten bebek düşürebiliyorlar korkmalarına ve bayılmalarına gerek yok. Bana da doktorum yaptırma dedi ama sağlık ocağına dilekçe verdim olmayacağım diye gerçekten de bakanlık onları zorluyor bu yüzden iki tarafın da selameti için yaz dilekçe kurtul bu kadar basit abartılmasın gerek yok. Mesela ben anlamıyorum neden normal insanlar ameliyat olacakları zaman tetanoz aşısı yaptırmıyor ya da sorunlu tutulmuyor da gebeler bu konuda zorlanıyor? Tetanoz sadece gebelere bulaşan bir şey değil ki vallahi ilginç.