Anlatırmısınız acı hissi ne kadar ıkınma hissi var mı ? Zor mu ? Yoksa keşke Sezaryen olsaydım diyeniniz var mı ? Doğum sancısı nasıl neye benziyor bahseder misiniz 😇 kimisi adet sancısının 3 4 katı diyor da.. benim adet sancım çok ağrılı geçiyor eğer ilaç içmezsem bayılıyorum öyle bişimi acaba 😒😒😒😒