Arkadaşlar 31.haftamın içindeyim 2 gündür kasık ağrım var ve göbeğimin altı. Daha dün doktor ultrasonla baktı ama herhangi bir sorun yok. Tek sorunum tansiyon ve şeker. Dengede tutmaya çalışıyoruz işte. Bu haftalarda kasık ağrısı olan var mı aranızda?? Acaba gaz mı da diyorum anlayamıyorum ama şu tansiyon konusundan çok korktm ondan panikliyorum galiba 😞😞😞😞