Nihalcelikk bende sinir krizi geçirmiştim kuzum erken haftalarda bir şey olmadı resmen bütn mahalle inlemiş rabbim istiyorsa hayata gelmesini gelir o içini ferah tut ben 5 haftalık hamileyken fındık dallarından asıldım bilmiyordum hamile olduğumu ağır kaldırdım sonra iyi ki bir şey olmamış dedim dua et bir şey olmaz 🥰