firstmom Az önce 4 aylık hamilelik sürecimde ilk defa çok şiddetli midem bulandı ve ilk defa kustum. Bilmiyorum soğuk mu aldım yoksa yendiğim bir şey mi midemi bozdu ama nane limon içsem zararı olur mu 🙄
pyymamm firstmom bana tavsite etmediler ama doktorumada sormamıstjm sadece ıhlamur onuda bir bardak içebiliyoruz diye biliyorum
bilaloguzunannesi firstmom doktorunuza sormalısınız sormadan içmeyin serim bende 16+6 haftalık hamileyim hiç içmeden baş ağrısından dolayı ilk defa geçen parol içtim doktor tavsiyesi ile
Elifduyguk firstmom bana da dort aylikken aynisi olmustu ben yarim bardak kadar ictim ancak kusmam devam etti ve dr gittigimde prilam dr ve zofer verdi serum verdi 1 lt lik dr gitmeni oneririm gecmis olsun
Pitircikk firstmom benim bulantım çok olduğu için doktoruma sormuştum nane limon içebilir miyim diye, içebilirsin demişti. Ayva da keser mide bulantısını demişti ama bende ayva pek işe yaramadı 😄 sen yine de nane limonu kendi doktoruna sor canım
Melek007 firstmom ben doktoruma sorudugum zaman nane limon içme dedi papatya çayi icebilirsin 1 bardak demisti
Lindam firstmom canım bengebelikte iki kez ağır grip geçirdim doktor tel bir ilaçbile vermedi bana. Nane limon zencefil içtim onu da içmesen zaten iyileşme süren uzayıp gidiyor