İyi akşamlar, bebeğim 35+4 de doğdu biraz sabırsız çıktı kızım ama suan küvez de 5 gündür solunum sıkıntısı yaşıyor böyle bi durumla karşılaşan hiç oldu mu ne kadar kalır hiç bi bilginiz var mı ? Cok zor böyle beklemek daha kokusunu bile duyamadım 5 günde toplasak 1 saat bile göremedim :( rabbim kimseye böyle birşey yaşatmasın