Gamze2111 Busraademir Bende anlamadım ki hiç bir şey yapmadım oysa 😂ve bugün doğuma girdim normal doğum ile kızımızı kucağımıza aldık çok şükür🙏🏻🙏🏻♥️
Gamze2111 Busraademir Vermicekti açılmam 9 cm di gerek yok dedi ama doğum anında ıkınma yı kolay yapabilmem için en düşük dozda sancı verdi 🥰Ama en düşük dozu bile bana yetti diyebilirim😂Allah herkese kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻♥️
Busraademir Gamze2111 Gamze2111 valla gördüğüm en güzel kolay doğum maşallah maşallah darısı bana ozaman 😄