K1996 35+4 günlük hamileyim karnım çok sert taş gibi aynı ne oturabiliyorum neden uzana biliyorum agrı cok yapıyo sebebi sizce nedir
Dilan08 K1996 bebek el ayak falan dayandığında yada toplandığı zaman olur canım o sıcak suyla ovala iyi gelir rahatlarsın
Selinsu K1996 nstye giriyomusun bende sertlik oluyor ara sira dedim nstde hissetmediğim sancılar cikti
K1996 Selinsu nst ye daha girmedim ağrım sancım çok oluyo dedim doktora bebeğin aşağıya baskı uyguluyor dedi
smyy_ K1996 artık doğuma yavas yavas hazırlık bu cnm çocukta hareket varsa merak etme endişeleneck bir şey yoktr