Dyg87 bende kestim kan sulandırıcıyı aşilama ile benimde 31haftalık olduk ikizler benim, şuanda varisler var tek bacakta ödem var yürüdüm hep hareketsiz kalmamak için tabi artık yürüyüş mümkün olmuyor ağirlaştim , bence ilaç kullanmadığım için bu varis kan dolaşimi düşüyo, doktorum bişey demiyor olabilir varis ödem diyor ki tuzsuz yıyorum bol su içiyorum ayaklarım hep yukarıda otruyorum vs, tansıyonum fln yok çünkü düşük hatta