Kızlar doktorum bugüne gün vermişti. Bende gittim ÖZELE gidiyorum bu arada. Burada okuduklarım gibi olur sandım ama . Organ taraması yapıldı.doktorum öyle dedi yani. Uzman bir doktor tarafından sonra tekrar doktoruma gittim doktorumda iyice baktı . Bitti mi dedim bakildimi simdi dedim evet dedi .Muayene ücreti dışında esktra para vermedik. Sizlerin dediği gibi 200 300 tl falan almadılar. Sonra sekretere sordum bakam perinatolog muydu diye . Oda perinatolog yok burada dedi. Zaten burada bakılanda da herse y gözüküyor içiniz rahat olsun allah korusun birşey olsa gözükürdü dedi. Sizce yeter li mi? . Verilen kagiitta herseyi tam orantili yaziyor birsey saptanilmamış falan yazıyor eli kolu burnu tam orantılı yaziyor . Ekstra başka yerde perinatiloga gitmeme gerek varmı?. Risk olsa doktorum derdi herhalde demi