Dilaraturan56 bence evde beklemeyin kardeşim 112de çalişiyor, dün böyle bir vaka ile karşılaşmişlar once evde 5 dkikada bir imiş evde suyuda gelmiş doktoru bekleyin evde sabah gelin fln demiş , 112 yi aramişlar yolda 3dkya inmiş 7 dkıkada hastaneye yetiştirmişler ,ıkınıyormuş neredeyse ambulansta doğum yapacakmış, bence hastaneye gidin eve gönderirseler bence yatış yaptırın bilmiyorum