Merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı çatı muaynesi oldum öncelikle korkulacak bişey değil cok minik bir agrı agrı bile denmez ben gibi korkusu olanlara burdan söyleyeym hiç korkmayın ☺️ Ama 1-2 cm açıklığın var dedi bebek kanala girmemiş henüz. Böyle bi durumda ne kadar zamanımız var acaba herkesin farklıdır tabi ama yine de insan merak ediyo ☺️ Eşim yanımda değil cuma günü gelicek de ondan merak ediyorum.