Seni çok iyi anlıyorum bende bir düşük yaşadım şuan 25 haftalık hamileyim ve hep aklımda bişey olacak mı oldu mu diye kendimi yiyip bitiryorum etraf tepki veriyor ama umrumda değil bi acı yaşadım aynısını yaşamak istemiyor insan şimdi sana sakin ol diyemem desemde olamicaksın kendimden biliyorum bu 9 ay boyunca devam edecek ne zaman kucağımıza aldık rahatlicaz Allahın izniyle canım🙏