Yarın 37 haftalık olacağız. Bugün kontrolum vardı ve sancılar çıktı ama açılma vs yok. Adet olacakmış gibi bel ve kasık ağrısı yaşıyorum düzensiz olmakla beraber. Bebeğimin hareketleri azaldı. Artık hareketten çok sertleşme kasılmalar oluyor rabbim hepimizi hayırlısıyla kurtarsın inşallah 😌🤲