Pnarrr Merhaba kızlar 17+4 haftalık hamileyim bugün kızım olacağını öğrendim kız anneleri kızınızın ismini ne düşündünüz acaba söylerseniz bana da fikir olur şimdiden teşekkürler 😊🤗🥰
Myasminn Pnarrr sağ Salim kucağına alırsın inşallah canım bizde 24+2yiz adımız Miray olacak inşallah ☺️
Pnarrr Myasminn sağol canım allah sizin bebişinizi de sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin 😊güzel isim canım 😊🧚🏻♀️
Pnarrr Kubs güzelmiş canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊 ikili isim düşünüyorum bende bu ara güzel bir isim bulurum inşallah 😀
dentem61 Pnarrr Allah kucağına da nasip eder almayı inşallah benim de kızım olucak inşallah eşim ravzanur istiyor ben ya sadece ravza olsun yada Ravza Duru olsun istiyorum 🥰
Aldu Pnarrr Bende doğum günümde öğrendim bir kızım olacağını. Allah izin verirse kızımızın ismini Melek Rana koymayı ya da Melek Ebru koymayı düşünüyoruz. İnşallah hepimiz kucağımıza sağlıklı, sıhhatli alırız bebişlerimizi 😊
Pnarrr Aldu amin inşallah canım ay ne güzel özel gününüz de mutlu bir haber almışsınız 😊 Melek Rana daha uyumlu sanki ☺️🤗
dentem61 Pnarrr Çimeni, ağacı bol olan yer, bahçe. Cennet bahçesi. Kuranda Rum Suresi 15. ayet ve Şura suresi 22. ayetlerde geçer. Ravza-i Mutahhara; Rasulullah’ın medfun olduğu mekan cennet bahçesi. demek Duru da saf temiz demek
Aldu Pnarrr Evet ama eşim ebru ismini çok istiyor kıyamıyorum istediği olsun istiyorum büyük ihtimalle Melek Ebru olacak.