Kavuşmak İçin can atıyorum ve normal doğum istedim ama gelmiyor.
hurma ananas nar ye dedi doktor hepsini yaptım.
hareket dediler sürekli evde ev işleri falan zaten hareket ediyorum.
Napmam lazım bilmiyorum başka önerisi olan var mı?
bir de doktor böyle giderse suni sancı ile deneriz o da olmazsa sezeryan dedi veya direkt sezeryan ile alalım sen karar ver dedi kızlar napcam bilemedim 🤷♀️
suni sancı çok acıyormuş tecrübe eden var mıdır ?
Sezeryan ile direkt aldırsam kolay gibi sanki ama normal daha sağlıklı fakat orda da bekle bekle gelmezse bide suni sancı çekcem boşuna . Bilemedim yardım edin fikir verin lütfen 🙏🏻