Kızlar bugün artık dış gebeliği sonlandırmak icin doktorum tek dozu uygun görerek sonlandırma işlemini gerçekleştirdi. Değerim 2 gün önce 583tü bugünde 589 çıktı ve sormak istediğim şu; bu değerle tek iğneyle olumlu sonuç alan var mı ve iğneden sonra ilk değeri yüksek çıkıp sonrasında düşen var mı ? Yoksa direk değer düşüşe mi geçti? İkinci iğneye gerek duyuldu mu veya İç kanama geçirip ameliyata kadar gitti mi bu boyut? Yan Etkilerinide ve kanama, sancı gibi durumları ne zaman görmeye başladınız? Süreciniz nasıl işledi yardımcı olur musunuz?