Sibelaktas Merhaba anneler 28+1 gebeyim bebegimin kilosu 1170 boyu 30,5 cm sizce normal mi boyu bu programlara göre kısa gibi geldi
Happyprincess Sibelaktas 27+4 de 1158 gr 38 cm di boyu. Kilosuna iyi dedi ama boyunu söylemedi ben kendim hesapladım. Internette gayet normal gösteriyor
Cnnztrk Sibelaktas muz yumurta ve kuruyemıs bunları bol bol ye bebege kılo aldırıyor doktorum demıstı bende ıse yaradı
Guni92 Bende 28+6da kontrole gittim 35 cm boy 1300 gram kilosu vardı. Ama doktorum boyu bir tık kısa dedi 🙄 ama uzar inşallah daha önümüzde 10 hafta var inşAllah 🙏🏻🙏🏻
tuba-ozdogan 28 de gıttım 1230 gr 35 cm dedı evet netten fılan bakınca kısa gıbı ama daha var yanı bıde makınalar tam olcemıoda olabılır pozısyondan saglıklı olsunlarda boy felan uzar daha
Yakubumm Sibelaktas ben 1 sene önce cnm 29haftalik doğum yaptım ve 1500gr 41cm doğdu oğlum hatrliorm yazım dedim
Yakubumm Btlaydn serwikal yetmezlik cnm normalde benm çocuklar 6 aya geldilermi normal doğumla doğup yasamiolr buda çok şükür Rabbime 7aylik doğdu ve yaşadı 2tane de 6 aylık kaybim War cnm
Yakubumm Cansunisa cnm süreç uzun ve zor gecior ama Allah yardım edio emin ol resim atmayı bilsem oğlumun resmini atrdim size msallah demezwnzki prematüre doğmuş bizim kuwezde hiç bir sıkıntımız olmadı çok şükür hiç bir skinti diyeblrm yani merk etme Allah'ım sabrını verio ve onlar çok güçlü ve savaşçı oluolr cnm sadece Rabbime sığın o herşeyin hayırlısını verio