Muneweralp Lina1 bende de aynı sıkıntı var böyle durumlarda bebeğin kalbinde sıkıntı olabiliyormuş oyüzden 24-25. Haftalarda bebeğin kalbine bakıyorlar bebek kardiyolojisine gitmen gerekiyor benim kalbine bakıldı çok şükür bir sıkıntı yok
Lina1 Muneweralp çok şükür canım bende cekıldım bırsey cıkmadı çok şükür baska test ıstedı mi doktorunuz
Muneweralp Lina1 yok hayır o temiz çıkınca şükür ki hiç bir sorun yok bebeğin gayet sağlıklı dedi şimdi 32.+2 deyim az kaldı nasipse sağ Salim kucağımıza alırız inşallah