SedaveSusam deletedmom2626 sanmıyorum canım hatta burda bi arkadaş yazmıştı bebeği zayıfmış doktoru önermiş hergün iç diye bebeği kilo almış haftasından öne geçmiş
Kerem-inannesi deletedmom2626 bende 23+2ym faydaliysa bu haftadan başlasam olur mu diye bende burda duraym bari🌸
Bebisim_1208 deletedmom2626 zararlı deil ama bebeğe kilo yapıyor kuzum bna doktorum önerdi burdada paylaştım ztn🙂🙏
Gunes_ Burada bir arkadas paylasmisti gunde 3 bardaknictigini doktorun soyledigini bebege kilo aldirdihini bende icmeyi dusundum o sekilde aslinda
SedaveSusam Gunes_ aynı şeyi yazmışız canım ben şuan içmiyorum ama bebeğim zayıf kalırsa not aldım😂 çok aşırı kilo almasınıda istemiyorum
Sabirsizanne16 Kerem-inannesi kilo aldıracak şeyleri 25ten sonra yapmalısın canım öncesinde işe yaramıyor kilo aldığınla kalıyorsun😇
mihrinazsumbul Bebisim_1208 nesguikin tozu mu illaki nesguikin kakaolu sütünü içsek onda da demir çinko yazıyo üzerinde
Sweetblonde88 deletedmom2626 ben içiyorum ama düzenli nesquikli değil yani sade de içiyorum soguk da sıcak da canım istediğinde. Bir küçük kutu toz bitirmişim. 😬
Semella Bende bebegim sata göre geri geldiği için yeni kullanmaya başladım sonucu merak ediyorum bizde 19+1 iz😊
Asli1716 deletedmom2626 bir porsiyonda 5 küp şeker varmış ne gerek var ballı iç daha iyi sağlıklı en azından ben kilo aldırdığına inanmadım