Kızlar selam
Dünden beri cok hastayım üşüttüm sanırım gözlerim yanıtor öksür öksür bi hal oldum öksürürken karnım kasıklarım cok agrıyor bel agrım başladı üstelik 29+2 günlükte hamileyim bebeğime zararı olurmu vitamın ve demir ilacı kullanıyorum sizce doktora gitsem mi ?