ayseilyas Bi saat falan oluyo sanki belimden kasiklarima bi agri gidiyo geliyo yine yalancimi blmiyom piskolojkmi oldu acaba 39+2 yim
Hilalmnzk Aynen dakika tututn düzenli aralıklarla oluyorsa doktora gidin değilse yalancı sancılardır. Suyunuz gelmemiş nişan gelmemiş sakin olun endişe etmeyin . Yürüyebiliyorsanız sakince yürüyün zaten doğum için ideal bi zamandasınız . Allah kolaylık versin