Benim bir düşüğüm oldu ondan sonra hamile kaldım doktora gittim o da bana kan sulandırcı hap verdi bir kaç kez kullandım bu sefer başka doktora gittim bana kesinlikle kullanma kullanmanı gerektirecek bir durum yok kese etrafında sıvı oluşmuş bu da kullandığın aspirinden dedi bende şaşırdım o doktor neden verdi peki dedim tedbir amaçlı vermiştir dedi anlayamadım yani 🤷♀️ Ama bıraktım kullanmıyorum artık şuanlık kullandığım progestan-iğne ve folik asit kullanıyorum canım🙏