Ballimon Merhabalar, eşimle kan uyuşmazlığımız var 28. Haftadayım aşı olmam gerekiyormuş da acaba özel hastanelerde ücreti yüksek midir bilgisi olan var mı? Sigorta karşılıyormuş da devlet hastanesinde mi yaptırsam?
Busratm Ballimon Normalde evet özelde yüksek ücret çıkıyor. Ama mesela biz hastayı günübirlik yatış göstererek uyguluyorduk o zaman gayet az bir ücret çıkıyordu. Bunu her hastane ya da her doktorun yapacağını zannetmiyorum
Ayseelll Ballimon bizimde kan uyuşmazlığımız var iki kez vuruldum hatta ben . Özele gidiyorum ücret karşılığı aldım 73 lira verdim en son aldığımda. Devlet bi kısmını karşılıyor tamamen karşılaması için devlet hastanesine gidiyor olman lazım ordaki doktorun yazması gerekiyor iğneyi hatta acilde vuruyorlarmış. Ama ben özele gittiğim için devlete acile gittiğimde yapmadılar. Parayla alıp yaptırdım
Ceylan35 Ballimon üniversitesi Hastanesi'nde yaptırdım günü birlik yatısim yapıldı hastane kendisi dışardan getirip vurdu tek kuruş odemedim
Ballimon Ayseelll ben de özele gidiyorum da doktorum daha önce bi test yapmıştı bu testi tekrarlayıp aşı yapıcaz dedi, sağlık ocağındaki hemşire de aşı 300-400 lira vardır haberin olsun dedi çok geldi miktar. Bilemedim ben de
Ayseelll Ballimon ındırekt coombs diye bi test yapıyorlar ondan sonra iğne vuruyorlar. Vala bizim burdami devlet iğneyi alırsan vururuz dediler yapmadılar bende kendim aldım özeldeki doktorumun reçetesiyle vurdurdum. Başka hastaneleri bilemem
kayseri_1234 Bir günlük gidin yazdırın ya o kadar öcü değil devlet hastaneleri yazık o parayı boşa vermeyin
Ocakannesi53 Ballimon devlete gidin boşuna para vermeyin ben 50 lira vermiştim o da ilaç parası. Acilde gidil vurdurdum
198723 Ballimon bizimde uyuşmazlık var 25 haftalık doktora sormuştum ama fiyatı sormadım özelde günü birlik yatış yapıyoruz dedi
Hilalmnzk Ballimon bizde de var günü birlik yatış yaparak iğne oldum 2 defa öyle yüksek bir miktar çıkmıyor özelde