Zeyneptoprak Bende yaptırdım zaten bel ağrım vardı galiba bel fıtığı çünkü bacaklarımı çekiyordu ağrısı. Artan yüküm yüzünden zor yürüyordum zaten. Üstüne iğne vuruldum..
Destek almadan yürüyemedim tutmuyordu bacaklarım 😔
En son o sertliğin üstüne kolonyalı pamuk koydum sonra eşim bacaklarımı haraket ettirdi derken geçti. Zorlandım ama haraket ettikçe dağılıyor