Deryayaman Kızlar doktorumdan geldım grip aşısı yaptır dedi sizce siz neler düşünüyorsunuz? Benım gıbı var mı doktoru tarafından uyarılan ?
Sweetblonde88 Deryayaman benim doktorum yıllardır oluyorum ama viral aşıları önermiyoruz yaptırma dedi zaten kışın ırtSı geldi Eylül ekim gibi yapılması gerekiyordu. Ben olmadım.
begumseker Deryayaman bana da yaptır demişti biz aşıyı bulamadığımızdan yaptıramadık ama vakti geçmedi mi ekim kasım genelde yapıldığı zamanlar🧐
Hkmt Banada aynisini söyledi bu sene griplerin ağır geçtiğini yoğun bakıma kadar düşürdüğünü söyledi doktor bizden iyi bilir diyip aşımızı olacağız elbet 🙄