Bebisimyolda çatlaklara badem yağı ve limon karışımı sürmek iyi geliyormuş tabi tamamen geçmiyormuş ben 10. Haftadan itibaren kakao, hindistan, badem yağı sürmüştüm hergün birini sürdüm nemli tuttum o bölgeyi şimdi lierac kullanıyorum çatlamadım inşallah çatlamam 29. Haftaya geldik