umutyusuf Selam arkadaslar ben 8 haftalik gebeyim kendimi çok kötü hissediyorum.Kendimi hic iyi hissetmiyorum banyo yapmak istemiyorum dislerimi fircalamak istemiyorum mutfaga girmek istemiyorum ki girmek zorundayim 2 cocugum daha var ne yapmaliyim acaba...
sercen umutyusuf yaa anlamıyorlar bizi ama benimki uzuluyo öyle olunca onlarda anlasin işte hormonlar tavan 😀eskiden kokusunu çekmeden uyumazdım şimdi dokunda sınır oluyom kiz