Iimran Minik_avakado1 hiç ojesiz gezmedim ama doğuma ojeli gitmiycem canım parmaklardaki morarma durumlarında doktorlar göremiyomuş o yüzden ebe uyardı ne gibi zararı olabilir
ozgens Minik_avakado1 sür sür emzirirken kokusu çocuğu rahatsız eder süremezsin hazır hamileyken sür 😌
Elvintos Minik_avakado1 saçımı da boyadım ojemi de sürdüm bu ikinci gebeliğim Bi zararını görmedim. Zarar göreni de duymadım.
Minik_avakado1 Iimran evet bende ojeyi severim ama bazı net sitelerindede zararı olabilir kokusu vs. Diye gördüm o yüzden sormak istedim
Minik_avakado1 Bebiskomm bi abartı değil sadece bi soru bilmediğim konu hakkında bilenlerden öğrenmek istedim
Minik_avakado1 Elvintos bilmiyorum saç boyayan biri değilim zaten ama boyanmaması gerektiğini duymuştum çevremden. Tabi yine tercihe kalmış şeyler
Elvintos Minik_avakado1 bizzat doktoruma sorarak boyadım zaten zararlı olduğunu kim söyledi bilemiyorum organik kokusuz olduktan sonra zararı yok ama herkes doktoruna danışmalı öncelikle
Minik_avakado1 Elvintos o zaman sorun yok tabi. Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🦋
Erenveannesi Kokusunu çok içinize çekmeyin deodorant bile solumak zararlıyken oje de öyledir ama sürebilirsiniz bence sorun olmaz 😊
Ebrukrtkn Sonuçta vücuda kimyasal alınıyor. İllaki zararı vardır ama ciddi bir zarar verir mi orası tartışılır. Gün içinde istemeyerek de olsa bir sürü kimyasala maruz kalıyoruz. Ben tercih etmezdim hamileyken. Size kalmış yani. 😊
Asl90 Canım bende oje kullanan biriyim ama Ojeler uzun süre dayansın diye fitalat eklendiği, ayrıca toluen ve formaldehid içerdiği için dikkatli kullanılmalı
arzuginger Minik_avakado1 ilk 3 ay sac boyasi zararli sonrasinda yaptiriliyor ama ojelerin icinde zehir hammaddesi varmis tum dr soyluyor deriden sana sendende bebege geciyormus asiton kokusi bile zararliymis surmeyi verin doguma kadar 😕