bebisvarmi Kızlar başına gelen var mı 8 aydır bebegim olmuyır sprial 3 sene kaldı başına gelen varsa neler yaptınız adetim geçiyor kahverengi akıntım bile oldu bu ay ama yine gebe degilim lütfen bilgisi olan varsa yazsın
feraye000 bebisvarmi yok canım onla ilgisi yoktur. Arkadasınm cocuk doğurdu taktırdı 3 yıl kaldı. Cıkaradığı ay tekrar hamile kaldı.. Sen sadce stres etme olumsuz düşünme. Güzel seyler düşün olur mu
Deniz34 bebisvarmi görümcem 40 yaşında 10 yıldır spiral takılıydı doktor biraz çıkaralım rahmin bir ay dinlensin demiş o ay hamile kaldı şimdi 36 haftalık oldu
Sweetblonde88 bebisvarmi ben kafaya taktım ovülasyon testleri ateş ölçmeler adamı sabah kaldırıp düzenli ilişkiye girmeler yastık koymalar falan. 10 ay olmadı. Bi bıraktım ipin ucunu 2 ay sonra hamileydim 🌼
bebisvarmi Sweetblonde88 dimi çogu kişi böyle diyor bnde artık kafamı başka yere vermek istiyorum ama bi türlü beceremiyorum
Sweetblonde88 bebisvarmi vallahi kursa gidin hobi edinin. İşe girin. Ama algıyı başka yere verin biz şehir değiştirdik işe girdim mecburi olarak bi baktım tak ayıptır söylemesi tek ilişkide hamileyim. O denli yogun bir dönemdeydik. 🙈