Deletedmom317 çok sağolasın canım içim ferahladı sultangazi de otuyorum annemler Güngörende 2 özele gittim hiç birinden memnun kalmadım en son mecbur devam ettiğim doktor normal doğum da kadının birinin kalpinin durmasına sebeb olmuş kadından şikayetçi olununca doktor ortaklıklarda yok şuan 37 . Haftadayım 38 girmeme az kaldı kontrol vardı hafta içi Doğum için hazırlıklar vardı nasıl olacak sezeryan mı normal mi o belli olacaktı neyseki doktor içime hiç sinmiyor du böyle bir şey olunca kesin vazgeçtim bende Hatice hanıma gidip doğum yapmayı düşünüyorum bakalım nasip