Uykuclimon canım ben hemşireyim benim tavsiyem öncelikle ateşini düşürmek için soğuk kompres yapman. Eğer ateşölçer varsa net ateşini öğrenmen iyi olur. Eğer kalp atışı ateş düştükten sonra normale düştüyse şimdilik evde gözetim altında kalsın , ama mutlaka yarın bi çocuk kliniğinde baktır derim. Bu arada çocukların kalbi zaten bize göre daha hızlı atar bu ayrımı yapıp yinede çok hızlı atıyor dersen götürmende fayda var. Dediğim gibi hemşireyim doktor değilim. Sadece mesleki tecrübelerime dayalı konuştum. En iyisini doktor söyler. Çok geçmiş olsun kuzucuğa ❤️