Benim bir arkadaşımda kullandı hakika kehribar olması çok önemli ve gerçekten çok işe yaradığına şahit oldum diş çıkartırken salyasından önlük yetişmiyordu çocuga kolyeyi taktığı günden itibaren salyası kesilmişti çocugun ateş için bi etkisi oldumu onu hiç konuşmadık ama dişş için çok etkili biirebir şahiidim bebeğim doğunca mutlaka bende alacam :)