Hayalhazal busra2512 ben bugün yine sağlık ocağında kan verdim ama Pazar günü verdiğim kan değerim 838 çıkmıştı canum
Gozdeozn Asl90 benım de kan testi ile öğrendiğimde 986 çıktı değerim. Ertesi gun doktora gittim keseyi göremedi neye göre değişiyor acaba? Haftaya gel dedi... İnsallah haftata gözukur :(
sevo52 Kızlar geçen yıl 9 haftalıkken kalbi durdu bebeğimin kürtaj oldum. Şimdi 5 haftalık hamileyim keseyide gördüm fakat bana sadece folik asit verdi doktorum. Yaşadığım olayı anlattım korktuğumuda söyledim ama herkes ilaç kullanıyor başka doktora mı gitmeliyim
Burii52 Hayalhazal aslında görünmesi lazımdı düşün benim 3 hafta olmadan görüldü ama değerim 1757 di 1500 altında görülmüyo kese inş tez zamanda görürsün
Burii52 Hayalhazal eee tamam görünür bu değerle kese yarın doktoruna git yada sana nezamn gel dediyse ozaman muaneye git kesem görünür için rahat olsun
Mutter Deletedmom0093 canım çok geçmiş olsun, ben mi yanlış hatırlıyorum beraber öğrenmiştik gebeliğimizi seni ikiz demişlerdi baya kişi hatta galiba. Hemen güzel haberlerini bekliyoruz, dua edicem sana çooook 🙏🏻💗
Deletedmom0093 Mutter Canımmmm ben de hatırlıyorum seni,evet doğru hatırladın. Keşke o konuştuğumuz günlere geri dönebilsem 🌸 Çok çok teşekkür ediyorum güzel kalbine,bütün anneler,anne adayları bebek isteyen herkes de benim dualarımda 🧚♀️
Mutter Deletedmom0093 o günlere dönme, daha iyi günler bekliyo bence seni💗 daha sağlıklı daha iyi olcak merak etme 🙏🏻
Merveimmoglu Kızlar merhaba yumurta takibi görüyordum 1 senedir 1 düşüğüm oldu en son kasımın 11 inde hastalandım aralığın 14 ünde betahcg de çıkmadı duphoston kullandım doktorum verdi alttan muayenede oldum bu arada ama bugün betahcg verdim ve 8037 çıktı varmı böyle olanlar Doktorum kalp atışlarını bile duyabiliriz dedi şaşırıyorum
Nurorhn Cmklc Degerlerin gayet iyi benimde 4 haftalikta 1280 cikti ve doktor keseyi gordu deger ile alakalı canım kese gormesii 😊 Rabbim saglkkla kucagina almayi nasip etsin 🥰
Sumeyye_g Cmklc hiç tedirgin olup sakın kendinizi korkutmayın ve doktorunuza güvenin bende bi düşüğüm bardı ve aynı şekilde tedbir amaçlı kullandım coraspin ve progestan hap hatta kanamam bile oldu proluton depot iğne kullandım Protestan ve coraspini 20 haftamıza kadar kullandık şükür çok iyiyiz iyiliğe kullanmışım öyle zararlımıdır diye düşünmeyin sakın kendinize bebeğinize iyi bakın dinlenin bol bol iş yapmayın öyle çok rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
Mutter Deletedmom0093 🙏🏻 şimdilik iyi canım 8 haftayı geçti, ctesi kontrol var hayırlısıyla bekliyoruz 🙏🏻 Griple savaşıyorum 😌
Portakalimsi545 Birbebekannesi16 canım ikiz olabilir ya da erken yumurtla tarihinde olmuş olabilir fark etmemişsindir. Hayırlı olsun