LemanAbdullayeva 7aylık hamıleyım. Bebegımın beynınde kan sızması var. Boyle bıseyle karsılasan oldumu?😢😢😢nolucak acaba cok korkuyorum
Hamzaninannesi LemanAbdullayeva Ben de ilk defa duydum yardimci olamayacagim Rabbim sifa versin insallah. Saglikla kucaklarimiza alalim bebislerimizi😘
Zeze03 Ben bilmiyorum ama inşallah bileğisin olan vardır cnm geçmiş olsun allah şifa versin konu geriye gitmesin diye yazayım dedim