Selimemelek bende 25 e yeni girdim
20 haftadan sonra başlamıştı bende bu sorun hala sürüyor . Rahat 15,20 dk arası gittiğm bile oluyor cok su ve sıvı tuketince özellikle lavaboda çıkamıyorum ben danıştım doktora sıvı tüketmen cok guzel özellikle su fazla tüket demişti sık idrarda bu yüzden normal canim . Su icmek sıvı tüketmek bebek icin iyiymiş napalim anneyiz bebeğimiz iyi olsunda sık idrarada razı olmalıyız