Kızlar yeniden konu açmak yerine hazır açılmış konudan sorayım dedim. Bebek bakım ürünleri (şampuan, ıslak mendil, pişik kremi, burun açıcı, tırnak seti v.b), yine bebeğe emzik biberon, anne için göğüs pedi, kremi gibi ihtiyaçları toplu olarak mı aldınız? İnternetten mi mağazadan mı aldınız? Markalarını neye göre seçtiniz? Ben 26.haftadayım. Henüz hiçbirini almadım. Şu anda artık almak istiyorum ama sudan çıkmış balık gibiyim 🤔