Yrnkrm Kızlar bu hastaneye giden var mı? Belli bir haftadan sonra kabul etmediklerini duydum bilen ve giden varmı?
OlgaArslan Yrnkrm evet 20 haftaya kadar kabul ediyolardı ama burdan bi bayan dedi ki tadilatı varmış doğum bölümünün o yüzden artık hasta almıyormuş bende orayı düşünüyodum iyice kısıtlandı gidecek yerim