Anasinifci Sütün bu kadar erken gelmesi normal mi? Bebek doğunca kesilmesi gibi bi durum söz konusu olabilir mi?
Burcu_asf Anasinifci bende de 24 haftalık Ken süt deil ama sarı su gelmişti şimdi de 33+7 haftalık olduk halen var ama böyle su şeklinde deil de daha koyu kıvamda bende çok merak etmiştim nolcak diye bekliyorum bakalım nolcak ☺️😊
Nevinnn Anasinifci henüz tecrübeli anne değilim anne adayıyım bebeğimi bekliyorum dünyaya gelsin diyede 🥰 bendede bayadır var o şekilde burda sormuştum post açıp normal oldugunu vucudun kendini soguma hazırladığını soylediler bide sakin sıkmayın doğumu tetikler dediler 😊
Nevinnn Anasinifci yok ama benim oyle tisortume falan akmiyo sadece sikinca geliyo auanlik 28 haftalığım oynamayınca kesilir diyolar
Sahika3 Benim 14. Haftadan beri geliyor, sabahları tişörtüm ıslak uyanıyorum arada, 29.haftadayım şu an. Ama doktora sordum normal dedi☺️
Nevinnn Anasinifci anne adayıyım daha diyorum ya bana burdakiler söyledi ama bence kesilmemesi iyi bebek doğduğunda süt hazır olur gibi geliyor bana :)
kardelen_07 Kesiledebilir az az damlayadabilir. Onemli degil merak etmeyin dogumdan sonra tekrar gelecektir. Yeterki sıkıp ellemeyin erken dogumu tetikleyebilir. Benim ikinci gebeligim ikisinde de oldu. Bazen varsa bazen yok. Sezaryen oldum dogumdan sonra da hemen geldi. Ama tabiki şakır şakır degil. Emdikce gun gectikce cogaliyor
zelis63 Anasinifci canm benm 17. Haftada geldi ğögüsler kendini hazırlıyor bazen kontrol ediyorım var mı diye hala var ve gittikçe süt gibi oluyor sıvıydı ilk 27 haftalığım korkma bu çok iyi bisey tam tersi sütün olacagı anlamına geliyo
esraalageyik Anasinifci 26.haftadayım 2 haftadır her gün biraz biraz benim de geliyor🙈😅 bir sorun olduğunu sanmıyorum zaten o kadar şişmişlerdi ki patlayacaklar diye korkuyordum fazlalıkları atılıyor demek ki öyle değilse neden bilmiyorum bu postu takipteyim😂😂