tugba_huma08 Kızlar lutfen yardım edin kafayi yicem 35 haftalik dogum yaptım ama bebgim göğüsümü hic tutmadi bende sağarak veriyrm ama sarılığı hic düşmüyor ne yapsam düşüremedim saat basi kaldirip 30 Cc anca iciyo ya
Kbrbydk tugba_huma08 canım silikon gogus ucu alıp denedin mi? Belki o şekilde tutar. Birde ten tene temas çok öneriliyor. Bebeğin tamamen bezi hariç çıplak senin de ustun komple çıplak olacak şekilde ustunuze bir battaniye filan alıp emzirmeyi denemeni tavsiye ederim.
Melihafurkan tugba_huma08 şekerli su icirince bebek ilk doğduğu günler sarılık varsa geçiyor yoksada icikdikten sonra hiç sarılık olmuyor aklınızda bulunsun denenmiş ve fayda vermiş bı yöntem
tugba_huma08 tugba_huma08 sarilik oldgu icin nasil atlatcaz bu sariligu bilmiyrm kac gin kuvezde yatti
Sevda1423 tugba_huma08 sütün gelsede ver benim kızım 3 ay uzayan sarılık oldu En son bir dr hazır mama ver ara ara gecyr emzirmekle gecmez cok Zor
NERDOGDU Bir uzmandan yardım alsanız sizin için daha iyi olur canım. Bi sağlık ocağındaki ebeleri deneyin olmazsa çevrenizdeki hastanelerde emzirme danışmanlığı veriliyor mu diye bir araştırın mutlaka bulursunuz size yardım edicek uzman birini.
Meltemkskn tugba_huma08 canım daha çok küçük emmemesi normal degil mi ?sen üstüne sarı tülbent at bide 40 güne kadar lamba açık yatır ışıklara maruz kalsın
Meltemkskn tugba_huma08 Benim kuzeniminde öyle 40 çıkana kadar geçiyor sabırlı ol ve uyandır bebeği sürekli göğsünü vermeye çalış mecbur alacak şuan küçük daha annesi♥️
Selin27 Beraber duşa girin katıldığım eğitimde meme reddi yaşayan bebeklerde anne ile birlikte çıplak duşa girdiğinde bebek anne karnındaki zamana dönüyomuş ondan sonra tekrar deneyin umarım işe yarar